Τεύχη ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ Τόμος ϟΔ' (2023) | |||
100 χρόνια τοῦ περιοδικοῦ Θεολογία Τεῦχος 1 Διάχυτη Νέα Θρησκευτικότητα 1. Ἐξώφυλλο, 2. Ἐμπροσθόφυλλο, [1-2] 3. Περιεχόμενα, [3-4] 4. Προλογικό, [5-9] 5. Στυλιανοῦ Παπαλεξανδρόπουλου, Ἡ Διάχυτη Νέα Θρησκευτικότητα [11-22] 6. Peter Admirand, Horror Evil and Interreligious Dialogue: A Theologogical Analysis of Giddeon Falls (First Story Arc: Issues 1 – 6) [23-49] 7. Ἰωάννη Ξυδάκη, Ἱεροὶ χῶροι στὸν κόσμο τῶν βιντεοπαιχνιδιῶν [51-83] 8. Δημητρίου Οὐλῆ, Ἡ «διάχυση» τῆς θρησκείας στὸ κινηματογραφικὸ θέαμα: μία τυπολογία [85-123] 9. Ζαμπίας Ἀγριμάκη, Οἱ ὑπεράνθρωποι ἥρωες ἀπὸ τὴ ρομαντικὴ λογοτεχνία στην «ἐπιστημονικὴ φαντασία»: νέοι «μεσσίες» σὲ μιὰ ἐσχατολογία χωρὶς τέλος [125-161] 10. Δημητρίου Ἰω. Μπεκριδάκη, Ἡ Διάχυτη Θρησκεία καὶ ἡ ἐπαναμάγευση τοῦ Δυτικοῦ πολιτισμοῦ [163-201] 11. Λουκίας Ροδίτου, Ἡ γιόγκα στὰ διαδικτυακὰ μέσα ἐνημέρωσης ὡς μία μορφὴ τῆς Διάχυτης Νέας Θρησκευτικότητας [203-232] 12. Δημητρίου Σούκη, Διάχυτη νέα Θρησκευτικότητα: Τὸ σύμπαν ὡς ἀνώτερη δύναμη στὴν κοινωνία καὶ στὴν Πὸπ Κουλτούρα [233-246] 13. Ἰδιόμελα: Χρήστου Ἀθ. Τερέζη, Ἡ Ἐπιστολογραφία στὸ Βυζάντιο. Μελέτη περίπτωσης: ἡ Ἐπιστολὴ Α΄ Πρὸς Βαρλαὰμ τοῦ Γρηγορίου Παλαμᾶ [247-276] 14. Θεολογικὰ Χρονικά, [277-281] 15. Περιοδικὰ Ἀνάλεκτα, [283-289] 16. Βιβλιοστάσιον, [291-302] 17. Ἐπιστημονικὸν Ἀναλόγιον, [303-306] 18. Ὁδηγίες ὑποβολῆς ἐπιστημονικῶν ἐργασιῶν πρὸς τοὺς συγγραφεῖς, [307-308] 19. Submission Guidelines for Prospective Authors, [309-310] 20. Editorial Policy, [312] 21. Ὀπισθόφυλλο, 0. Ἐξώφυλλο, 1. Ἐμπροσθόφυλλο, [1-2] 2. Περιεχόμενα, [3-4] 3. Προλογικό, [5-6] 4. Βασιλείου Γιαννόπουλου, Κορονοϊὸς καὶ θεία Εὐχαριστία [7-19] 5. Σωτηρίου Δεσπότη, Ἀναψηλαφώντας τὰ ταξίδια τοῦ ἀποστόλου Παύλου στὴ Μεσόγειο [21-33] 6. Rev. Augustinos Bairachtaris, Confessing our sins and Confession of our hope; WCC advocating for social justice freedom and human integrity. An Analysis of the WCC projects “Just Participatory and Sustainable Society” and “Program to Combat Racism” [35-55] 7. Archim. Amphilochios Miltos, Le développement actuel de la synodalité au sein de l’Église catholique-romaine: un point de vue orthodoxe [57-84] 8. Achilleas V. Papatolios, Mission in the “society of risk” [85-101] 9. Panagiotis Kampouris, The Concept of Theodicy in the Ancient Near East and in Biblical and Jewish Apocalyptic Sources [103-122] 10. Γεωργίου Μεταλλίδη, Χρόνος καὶ αἰωνιότητα: τὸ θεολογικό τους ὑπόβαθρο καὶ ἡ βιωματική τους κατανόηση στὴν πάλη τοῦ ἀνθρώπου ἀνάμεσα στὸ καλὸ καὶ τὸ κακό. Ἡ περίπτωση τοῦ ἁγίου Ἰωάννου Δαμασκηνοῦ [123-144] 11. Achilleas Dellopoulos, «La Beatitudine». L’ evento fausto secondo la filosofia stoica [145-155] 12. Γεωργίας Φαρσάρη, Ἀπὸ τὴν ἀρχιτεκτονικὴ τῆς μάθησης στὴν ἀρχιτεκτονικὴ τῶν ναῶν. Μία διαθεματικὴ προσέγγιση τῆς Θεματικῆς Ἑνότητας 6 τῆς Στ΄ Δημοτικοῦ στὸ Μάθημα τῶν Θρησκευτικῶν – Ὑποενότητα 1. Μνημεῖα καὶ τόποι λατρείας: ἀποτυπώσεις τῆς πίστης [157-167] 13. Ἡρακλῆ Καραμπάτου, Mία προσέγγιση τῆς ψευδοκυπριανῆς γραμματείας: ἡ περίπτωση τοῦ Adversus αleatores [169-179] 14. Khader I. Alkhouri, Reflections on Erik Erikson’s Stance on Religion. What are the Intellectual Origins and Traditions that give rise to Psychosocial Theory? [181-200] 15. Ἰδιόμελα: Γεωργίου Δ. Μαρτζέλου, Τὸ ὀντολογικὸ πρόβλημα στὴν πατερικὴ παράδοση (β΄ μέρος) [201-234] 16. Θεολογικὰ Χρονικά, [235-238] 17. Περιοδικὰ Ἀνάλεκτα, [239-245] 18. Βιβλιοστάσιον, [247-258] 19. Ἐπιστημονικὸν Ἀναλόγιον, [259-260] 20. Πρόγραμμα Διεθνοῦς Ἐπιστημονικοῦ Συνεδρίου γιὰ τὰ 100 χρόνια τοῦ περιοδικοῦ Θεολογία, [263-283] 21. Programme of the International Conference on the Centenary of the Journal Theologia, [285-304] 22. Ὁδηγίες ὑποβολῆς ἐπιστημονικῶν ἐργασιῶν πρὸς τοὺς συγγραφεῖς, [307-309] 23. Submission Guidelines for Prospective Authors, [310-311] 24. Editorial Policy, [312] 25. Ὀπισθόφυλλο, Διάχυτη Νέα Θρησκευτικότητα ΙΙ 0. Ἐξώφυλλο, 1. Εμπροσθόφυλλο, [1-2] 2. Περιεχόμενα, [3-4] 3. Προλογικό, [5-6] 4. Ἀποστόλου Μιχαηλίδη, Ἡ διάχυση τῆς ἰνδουιστικῆς θρησκευτικότητας στὸν Δυτικὸ κόσμο [7-54] 5. Δημητρίου Οὐλῆ, «Ἡ Ἔιβα σὲ Ἄκουσε!». Tὸ Avatar (2009) τοῦ James Cameron ὡς ἕνα παράδειγμα κινηματογραφικῆς διάχυσης τῆς Θρησκείας [55-86] 6. Δημητρίου Ἀθανασίου, Ἡ διάχυση τῆς θρησκείας στὰ κόμικς. Μελέτη περίπτωσης τῶν 99 μουσουλμάνων ὑπερηρώων: κάλεσμα στὸ Ἰσλάμ («ντάαουα») ἢ διαστρέβλωση τοῦ μωαμεθανικοῦ κηρύγματος ἐξ ἐπόψεως ἰσλαμικῆς ἑρμηνείας; [87-109] 7. Ἰωάννη Ξυδάκη, Ἡ Νεομυθολογία τῆς Διάχυτης Νέας Θρησκευτικότητας: Ὑπερτεχνολογία μαγικὸς πλοῦτος καὶ ἐπαναπροσδιορισμὸς τοῦ ἑαυτοῦ [111-138] 8. Παναγιώτη Μαλαχία, Ἀπὸ τὸν διάχυτο νεοθρησκευτικὸ λόγο στὸν ἐκκοσμικευμένο: ἡ ἐπανανοηματοδότηση νεοθρησκευτικῶν γλωσσικῶν στοιχείων στὸν σύγχρονο ἑλληνικὸ λόγο [139-187] 9. Λουκίας Ροδίτου, Τί εἶναι ἡ γιόγκα: παρουσίαση καὶ πρόταση ταξινόμησης τῶν ποικίλων ὁρισμῶν της [189-236] 10. Διονυσίου Γιατρᾶ, Ἡ «ἀποθρησκειοποίηση» τοῦ Ζὲν στὶς Πολεμικὲς Τέχνες –Τὸ παράδειγμα τῶν Ἑλλήνων Σαολίν [237-265] 11. Ἰδιόμελα: Βλασίου Ἰω. Φειδᾶ, Τὸ Σύμβολον Πίστεως Νικαίας-Κωνσταντινουπόλεως καὶ τὸ κήρυγμα τῆς Βυζαντινῆς Ἱεραποστολῆς [267-313] 12. Ἀλέξανδρου Κατσιάρα, Ἐπιλογικό [315-316] 13. Θεολογικὰ Χρονικά, [317-319] 14. Περιοδικὰ Ἀνάλεκτα, [321-326] 15. Βιβλιοστάσιον, [327-333] 16. Ἐπιστημονικὸν Ἀναλόγιον, [335-336] 17. Ὁδηγίες ὑποβολῆς ἐπιστημονικῶν ἐργασιῶν πρὸς τοὺς συγγραφεῖς, [337-339] 18. Submission Guidelines for Prospective Authors, [341-343] 19. Editorial Policy, [344] 20. Back cover, 1. Ἐμπροσθόφυλλα, [1-2] 2. Περιεχόμενα, [3-4] 3. Προλογικὸ, [5-6] 4. Σωτηρίου Δεσπότη, Οἱ Νικολαΐτες: Διευκρινίσεις ἀναφορικὰ μὲ τὴν ταυτότητά τους [7-16] 5. Ἐμμανουὴλ Γ. Ξυνάδα, Ἡ Ψαλτικὴ στὴν περίοδο τοῦ Covid-19 [17-23] 6. Νικολάου Τσιρέβελου, «Ἡ λειτουργία μετὰ τὴ Λειτουργία»: μία πρωτότυπη ἱεραποστολικὴ προτροπὴ τοῦ Ἀρχιεπισκόπου Ἀλβανίας Ἀναστασίου [25-45] 7. Ἀνδρέα Καρατζᾶ, Ἡ ἀναγωγὴ στὴν ὄγδοη ἡμέρα καὶ ἡ θέα τοῦ Θεοῦ ὡς τὸ ἐσχατολογικὸ νῆμα τῆς διδασκαλίας τοῦ ἁγίου Συμεὼν τοῦ Νέου Θεολόγου [47-80] 8. Χρυσοβαλάντη Κυριάκου, Ὁ Ἡγήσιππος καὶ οἱ ἀπαρχὲς τῆς ἐκκλησιαστικῆς ἱστοριογραφίας [81-107] 9. Μαρίας Ἰω. Σούρμπα, Ἀνέκδοτος κανὼν στὸν Ἅγιο μάρτυρα Οὔαρο ἀπὸ τὸν κώδικα Athous, Lavrae Δ14 [109-123] 10. Ἀνδρέα Βιτούλα, Εἰκόνα: ἀπὸ τὴν εἰδωλικὴ ὑπαγωγὴ στὴν αὐταξία / ἀναγωγικὴ ἀνοικτότητα μὲ ἀναφορὰ στὸν Ἅγιο Θεόδωρο τὸν Στουδίτη καὶ τὸν Ἀντρέι Ταρκόφσκι [125-137] 11. Δημητρίου Κεραμιδᾶ, Χριστιανοὶ καὶ πολιτική. Ἕνα σχόλιο μὲ ἀφορμὴ τὸ κείμενο: «Ὑπὲρ τῆς τοῦ Κόσμου Ζωῆς» τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου [139-157] 12. Μιχαὴλ Βασ. Γαλενιανοῦ, Ἡ ἑνότητα καὶ ἡ τριαδικότητα τοῦ Θεοῦ (Τὸ τριαδικὸ δόγμα) [159-175] 13. Irene Politi, The civil disputes between John V and Andronicus IV through the correspondence of Demetrius Cydones [177-190] 14. Μύρωνoς Ζαχαράκη, Ἡ οἰκοθεολογία τοῦ Philip Sherrard [191-214] 15. Ἰδιόμελα: Jérôme Cottin, Τὸ Μάθημα τῶν Θρησκευτικῶν καὶ ἡ ἀρχὴ τοῦ κοσμικοῦ κράτους στὴ Γαλλία: Μία σχέση ἀδύνατη; [215-228] 16. Θεολογικὰ Χρονικὰ, [229-234] 17. Περιοδικὰ Ἀνάλεκτα, [235-240] 18. Βιβλιοστάσιον, [241-256] 19. Ἐπιστημονικὸν Ἀναλόγιον, [257-262] 20. Ὁδηγίες ὑποβολῆς ἐπιστημονικῶν ἐργασιῶν πρὸς τοὺς συγγραφεῖς, [263-265] 21. Submission Guidelines for Prospective Authors, [267-269] 22. Editorial Policy, [272] 23. Ὀπισθόφυλλο |