- Ιεροψάλτης εν τη Λατρεία
Α'. Η Εμφάνισις και η Στάσις του επί του Στασιδίου - 1. Η εμφάνισις
- α) Η αμφίεσις
- β) Η εν γένει παράστασις
- 2. Η στάσις
- α) Η έγκαιρος κατάληψις του στασιδίου
- β) Όχι περιττοί μετακινήσεις
- γ) Αποφυγή περιττών συζητήσεων
- δ) Μετρημένοι κινήσεις
- ε) Οι μορφασμοί
- στ) Λεπτός τρόπος διορθώσεως των υφισταμένων
- ζ) «Έπαρσις των χειρών»
- η) Αποφυγή περισπασμού της διανοίας
- Β'. Ο Τρόπος της Ψαλμωδίας
- α) Ο προορισμός της βυζαντινής μουσικής
- β) Το ύφος της βυζαντινής μουσικής
- γ) Η χρονική αγωγή
- δ) Δύο βασικά της Β.Μ. γνωρίσματα
- ε) Το πρόβλημα της συμψαλμωδίας
- στ) Η απόδοσις του νοήματος. Προϋποθέσεις
- ζ) Ειδικά τινα αξιοπρόσεκτα σημεία